BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, July 1, 2011

Sok aku kna bangun awal !!!!!

Kalo kta nk bersembang soal homework dkt cni.. hmm.. x payahla.. aku bukannya siaplagi pown.. bio... maths.. add mathss.. wahhhh.. manyak woo....  ish aku ni.. relax sungguh..... x palah....
Tadi camna tah.. ada orang yang dok buat keja kat umah aku tu.. tetiba ja bagi pecah tingkap.. aku ni.. hish..  apa lagi berasaplah hidung ni.. nasib baek ayah aku tahan.. fuh..fuh tengok berasap lagi ni.. geram...
Jom kita citer pasai larian satu sokan sok.. eii.. aku x tahu knapa aku rasa eager sungguh.. rasa best ja.. lagipun aku bukannya nk lari sok... jejalan ja.. sembang2.. cakap2.. bual2 ..ehem.. cuci2 mata....
alah, biasalah tu...

Yang aku x puas ati tu.. knapa nk kna buat awal2.. aku tengok skolah bandar, ibrahim, sin min.. steady ja.. tapi knapa Convent kena datang awal???? X dak lah.. kalo datang sbelum kul 7.15.. bleh gak lah diterima akal walopown aku sorang ja dalam dunia ni yang x stuju... tapi memang x logik skali.. kalo aku kna datang skolah sbelum kul 6.50!!!
Ya Allah.. Pengetua aku ngan Puan L...... x palah x smayang subuh.. aku ni... x kan nk kna bangun kul 5 pgi ari Sabtu... Waaaaaaa x mau!!!!  Eii.. x suka2..
Sok nk jalan dgan Yah, Najah, Hajar, Leen, Athira, Atieya anddddddddddd Aida....
Dengar2 sok ada game bola jaring.. rumah antara rumah.. GO MEGA!!!

Orang kata.. seseorang itu akan @ sanggup berubah demi seseorang  yng dia _ _ _ _.. entah..
Apa payah.. tengok aku.. pegang kata2 azimat tok nenek moyang aku.. just be yourself...

No comments:

Post a Comment