BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, July 28, 2011

convent.. sabar.. 3 ari lagi ja...

Aku takotla...nk pi skolah pown rasa kecut perut.. menda ni dah berhari-hari jadi.. tapi  kami skelas dok still cool lagi.. but menda ni semakin serious.. bla aku bukak facebook ja.. macam2 yang aku baca... yang bagi warning suruh be careful, yang kata sakit.. yang luka2 di tangan.. yang...ish macam2 lah.. seram sejuk aku.. blajar add maths ka, sejarah ka... bukan x paham.. tapi kpala otakaku sbelah ni.. haih...
pasal citer ni pown aku ada dengar banyak versi...yang belah kiri.. belah kanan.. nk gi mana2 pown kna ada orang teman..x bleh pi sensorang.. ish..

Memandangkan isnin depan dah nk posa, sooo aku ngan kengkawan aku ada buat kenduri sket la tadi.. kiranya pakat2 bawak bekal lah tadi.. best.. Leen ngan yah bawak nasi campur.. timah, die bawak nasi goreng aku bawak cucur cempedak, hajar n athira bawak roti, pikah bawak kropok anddd najah... x bawak apa2... aku ni kalo orang laen.. hish.. nasib baek aku ngan timah ni sejuk sket pagi tadi... tapi tadi.. tetiba ja sir lim tu timbul.. dok riuh x berkhasiat tak berkhasiat.. abih gak spinggan kropok yang pikah beli..

malaslah nk mengayat..

No comments:

Post a Comment