BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, July 5, 2011

pom-pom's girlzzzzzz..

Mau x mau aku still kna ngaku..  this coming tuesday skool aku ada wat kejohanan balapan dan padang.. actually sokan la...ha ..  finally.. lpas hampir staon ...nmpak pown kelibat sokan.... sukntara lepas dah... saringan pown lps dah... merentas desa pown dah lepas... bagos2..
hidup aku ngan atieya ni.. lagi x sukan lagi tu rasa nk blasah orang ja... yalah.. asyik2 petang ja kna pi.. x maula.. x suka.. letih...
Bila kita sudah memasuki acara sokan.. aku pown ada gaklah acara...  dah pengetua sndiri cakap suma plajar kna terlibat so aku pown kna amik bahagianlah... aku, najah n atieya... masok.... ehem... SORAK!!!
Eii.. bukan aku nk pown.. kakak saiful apek tulah,, yang suruh.. x bleh kna masok gak .. riuh sket minah tu...lagipown merit aku dapat k. lah tu.. kalo x skang ni ada perjumpaan pom2 girls.. aku x pi pown xnklah malassss...
Ha!!! Kmarin Timah call... smpat gak lah sembang 2,3 minit.. okeyla tu.. tu pown duit dah telan banyak..
Dia kata dia ada kt Mekah masa tu.. arini dia balek Malaysia.....
Perkara paling takot n paling aku nk elak dah jadi.... tudia lah..aku dh kata ..
Orang kata kalo mulut orang tu macam longkang ,,hati dia pown sama ja itam sperti airnya....

No comments:

Post a Comment