BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, July 29, 2011

SIR X MAU JUAL BURGER!!!

Tadi aku balik kampong.,. biasalah nk puasa ni. balik bersih2 la sket mana2 yang patot.. plus balik tadi pown  aku buat baju raya.. TETAPI.. bila aku balik ja.. OMG.. kampung aku ka ni??? Ya ALLAH.. dengan rumput panjangnya, dengan rumah yang dah x brapa rumah.. haih.. lepas tu.. x yah tanya lah.. elok2 masok rumah suma dah kna pegang pnyapu ngan mop lah jawabnya..dari pagi sampai petang aku ngan family aku pown dik bertungkus lumushhhh bersih2 rumah.. dari dapur sampai ke depan.. dari atas sampai ke bawah.. ni tangan aku pown rasa cramp sket ni.. nk tekan key komputa pown smacam ja...

Berbalik kpada cita kmarin.. hishh.. betoilah.. tadi malam.. (eh cam tbalik ja ayat aku).. lpas aku blogging jap..aku pown solat2.. terus masok tido.. tapi.. aku x leh tidolah.. aku dok ingat lagi.. aku cam dok ingat.. apa budak tu tgah buat skang ni.. yang lain plak cam na?? ish.. x bleh aku.. ayah aku ada pesan .. kalo dah jadi cam tu kat skool.. janganlah sronok sangat.. dok gelak ketawa sampai x ingat dunia.. mulut pown kna jaga.. bukan bleh nk cakap2 besar.. takot sangat x bleh.. brani sangat pown x leh.. mulut tu sentiasa sebut nama ALLAH.. InsyaAllah.. this coming saturday dah x dak apa2..

Ha.. bercakap pasal sabtu.. eeei.. sabtu ni ada gerko.. ladas ni.. aku dok kasi warning mlalui mata pown.. dia buat derk ja..ish.. kebal sungguh..
Tringat masa muda2 dulu..i mean form 2.. kna berdiri kat depan perhimpunan ngan Timah.. buat malu ja.. nasib baek pn ros x dak..dahlah kami dua orang ja yang malaysssss.. ni dia punya pasallah.. yang x leh blah... xiu yen pown kna berdiri gk.. xiu yan tu kan.. kalo cakap.. kita cam letak telinga kat mulut dia..... i can't hear...

No comments:

Post a Comment