BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, July 26, 2011

drama again!!!!

Aku bengang ni...sebal geram.. knapa la juju sorang  ni sesuka ja buat kputusan ikut kpala otak dia ja.. ni baru2 ni.. dia tentukan apa menda tah.. aku kna masok sketsa.. hah apa menda tu.. blakon?? aku ni mana reti blakon coz aku ni bukan jenis hipokrit cam sorang minah tu... lagipown kna blakon kat depan orang ramai.. suma form... malunya... dah tu aku plak for sure akn dapat watak2 yang plek.. orang tualah.. orang rabunlah... eei mana aku nk ltak muka... segannya...lpas tu abis bagi kputusan bleh lagi dia sengih kat aku... eei...
Adoi.. exam lagi two weeks.. aku x buat apa2 persediaan lagi.. tadi aku ada dengar.. chemistry, add maths and ekonomi asas dalam satu ari.. physics and sejarah pown dalam satu ari laen.. ahhh.. biar...
aku ngan cili kering ni smakin baik.. ALHAMDULILLAH...
 Orang kata.. orang tamak slalu rugi.. kengkadang kna bagi juga pluang kat orang lain..xlehlah suma awak nak grab...
Convent kna rasuk????

No comments:

Post a Comment