BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, July 8, 2011

sport day!!!!

Haih..  A.K.U   T.A.K   A.D.A   M.O.O.D !!!  Nak kat posa x posa.. nk kata pi bina rumah orang pown tak naik2 bangunan, apatah lagi nk pi bina badan..  aku tk larat la arini... letih ja...  dh jadi tua kot aku ni..
yalah, kita ni bila umur smakin meningkat...adalah urat2 salur yang terputus satu dua.. biasalahlah tu...

Back to main point kita.. macam yang aku ada ckp sbelum ni.. kmarin convent buat sport's day.. grand gak lah... biasalah dah sambutan yang ke jubli emas.. so uplah sket standard .. kalo x hmm... nk2 plak pengetua terbaek aku tu.. cantekkk.. elok ja timing dia masok skolah aku..
Pastu masa ari sokan tu..  skolah aku ada panggil pasukan pancaragam dari tentera n the gang.. fuh meletup.. aku tengok.. yang kna tiup trompet tu sampai merah muka.. yalah.. mana panas lagi... jenuh meniup lagi.. best2.. baloi la panggil diorang tu.. lagipown brani kalo diorang wat salah.. kang kna stop main lagu tu.. pumping ramai2 ( asal aku rasa cm slah eja????).. bukan apa.. sbelum ni skolah aku ni kalo bahagian perbarisan... guna lagu kat radio ja.. kalo tersekat radio tu.. terberhentilah jawabnya suma orang....

Jom cita pasal pom2 gurlz.. ha aku masok.. macam yang aku cakap tu lah...tapi sedih sbab suria menang sorak.. tapi kalo perbarisan.. and keseluruhan.. ehem.. memang Mega no 1 lah.. macam yang aku cakap.... first time kot slepas 9 tahon dapt last... tak pown second last... best2..ha.. kmarin aku ada jumpa ella kalsom.. fuh mantap sbijik suara cam amy search...

Pastu ada acara larian persahabatan.. adalah convent jmput 3 buah skolah.. cik tom.. sin min.. and ibrahim.. k lah convent dapat no 2... aku tengok diorang tu lari dpn aku tmbah2 Ibrahim.. cam kuda ja... laju sungguh.. tapi memanglah.. ada sorang minah Ibrahim tu.. memang x pernah ada sesapa lagi yang bleh kalahkan dia stakat ni.. bagos.. ada bau2 bacang usain Bolt sungguh minah tu..

Itu aku dok kata.. jangan buat jenayah x snonoh dpan aku.. kn dah kna... pang!!!
Tadi aku rasa aku ada kata aku x dak mood.. asal panjang berjela ni.. apa yang aku dah buat???

No comments:

Post a Comment