BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, June 30, 2011

Sokan-sokan....

Sebelum aku post apa2 aku, aku sendiri  pelik bin ajaib tentang tajuk yang aku post sebelum ni punya.. tajuk dia gurau senda.. entah aku sendiri pown x tau knapa bleh terfikir nk tarok tajuk ni !!!! kmarin bla aku nk tido baaru aku teringat... entah apa2....

Xpa kita biarkan dulu mengenai soal itu... niat aku nk gtau sket... hmm apa ya.. bukan nk gtau sbenarnya... but nk report actually..tadi klas aku ada buat pj.... well klas aku bukan macam klas lain... orang snaman kami ni dok tungging terbalik... haihhhhh !!!! jangan... jangan komen apa2... x bleh... sbab apa yg kami buat tu... untuk menjadi wanita melayu terakhir.. ha tudia... persoalan ke akar umbi bagi seorang GADIS...
entah la.. buat malu kat klas laen ja.. orang laen dok terlompat-lompat main bola... lari berkejaran antara satu sama laen (ceh! ayat..) kami ni lompat gakla.. lompat dalam gelung.. Ya ALLAH aku ni Form 4 ka nk masuk darjah 3 setengah????
Entah la.. sebagai seorang gadis  kat skolah.. aku kang bila x lompat.. bisingla dia... orang melayu ni penyegan sangatlah... etah... dia sendiri pown melayu gak.. biarlah...
Untuk larian  1 malaysia this Saturday, dun worry... aku ngan geng aku dh siap tulis dh pown...  lapan ratus lebih kut... cramp tangan x yah cakap la... aku ni bukan x ikhlas nk buat.. ikhlas.. tapi sir ni pown satu.. hulur2 la sket.... bagi la merit ka.. at least kacang kuda pown okay gak..

Aku ada dengar gossip kt skolah aku dh spread merata dh.. orang yang  x patut tau pown dah tau.... aku kalo  dapat  tau minah tu buat prangai lagi aku blasah ja....

No comments:

Post a Comment