BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, July 21, 2011

drama klasssss...

Tadi klas aku ad buat pj klas... biasalah kalo stiap khamis memang kitorang buat pj... Ya ALLAH... aku x tau knapa dgan Juju sorang ni... buat malu je lah.. kalo aritu.. kami suma kna buat lompat keluar masuk gelung..hmmm bleh lagi ditrima kapala akai... walopown x pnah2 dbuat orang ,bebudak form 4 buat terjun riuk.. tapi still bleh dtrima... bleh lagi..
Tapi tadi..
Cheerleaderzzz...apa kenamanya aku pown x tau.. aku ni form 4, bukan 4 years old girl.. urat2 sendi ni dah keras abis.. nk2 plak kna buat aksi2 yang menggerunkan.. sgala aksi ada.. cakap saja.. kuak lentang..bintang... terangkat abis kaki aku ni.. kalo mak bapak aku tengok mesti urut dada punya...terkejut tengok ank dara dok terbang menggapai langit... nasib baek ustazah x lalu kat area2 tu.. kalo x baca yasinlah jawabnya... tu belum kira lagi kalo Sir Lim lalu... aku x tau nk ltak muka kt mana nanti..
Petang tu plak nk kna buat drama.. yalah2.. asal watak jahat .. suma orang renung kat aku... yang aku x puas ati tu.. knapa klas aku ja yang kna stayback sampai kul 1.40... apsal kls 4B blah camtu ja...

Ish rasa best la.. cuti  dua ari.. ukan apa convet kalo nk cuti ari Sabtu tu.. macam nk kna mintak pengesahan Gabenor Negara.. payahnya bukan maen.. ada ja aktiviti....
ish x sabar ni nk raya...
Orang kata...budi baek dibawa sampai mati.. hmm... baru aku teringat satu lagi pepatah.. kuman diseberang nampak.. gajah yang besar gedabak depan mata pown x nampak.. so, sbelum ang nk tengok buruk aku.. ang tengok dulu baek buruk ang dari hujung kuku kaki sampai ke kepala ang tu!!!

 JOM.. Minggu depan kta posa sunat ramai2.. saja nk latih diri .. nanti Ramadhan x daklah letih sangat...

No comments:

Post a Comment