BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, July 10, 2011

kapalaku saket!!!

Hari ni aku tension sket.. sket kpala.. sket pinggang.. rasa macam2 sungguh.. aku bkan bleh jadi menda2 cam ni kat aku.. satgi aku akn pi dapur ... telan apa yang ada kat umah aku.. tadi pown sbelum aku tekan keyboard ni aku ada smpat jeling2 Fatimah Bakery yg mak aku  baru bli tdi kot...nk amik satgi orang prasan... so tunggu dulu bla orang dh agak ramai sket dapur u.. aku start la aku pnya operasi...
Tadi aku ada layan youtube jap.. sempat gak lah bukak avril lavign and tengok sket citer2 korea.... kna amik tau gak menda2 ni.. slam n amy search pown aku ada bukak.. layan sketlah otai....
Fatimah balek dah dari Mekah!!! Dia ada bli keychain kat kitorang tu... pastu ada inai.. yang geng aku psan unta..pak2 arab sorang x dak plak dia cekup bawak balek mlaysia..
orang pown nampak aku tension arini.. cis buat malu ja...

No comments:

Post a Comment