BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, June 26, 2011

sundae..

Memandangkan ari ni ari ni Sunday, 26 June 2011 so my skool ada buat PERJUMPAAN guru n waris.. OMG ...takot!!!x yah cakaplah.. sedih giler kot dgn result aku tadi... no.11... sob2... cis x puas ati sungguh.. nasib minah tu x datang skolah ja tadi.. kalo x... memang dh kna serang... x dakla... aku bukan apa... sedih x dapat top 10 ja.... xpala.... x dak rezeki kot.. x mengapalh.......
Hmm... arini, baru first day timah x dak... sowang 2 ja aku... sedihla... ni baru sehari timah x dak... boringla... betui.. memang aku terasa dia x dak...yeala... aku ngan dia pown dh macam mak ngan anak dah...baru satu ari dia x dak...camna nk harungi 10 days without her???? .....tu pown macam2dugaan... biarlah.. nanti kalo dok fikir2 sangat, satgi dia buat ibadah x tenang.... x bleh jadi ni.... oh!! i can't bear it anymore... 
Sok skolah pown jalan cm besala... kalo kita nk berbicara berkaitan topik homework.. serius... aku volunteer angkat bendera putih... berlambak x yah cakap..
I was thinking... aku ni nk gi dk,,.lawatan ke k.l... nantilah.biar aku muhasabah diri dulu.....
Aku ada dengar orang pernah kata....orang yang meninggi diri ni x ka kemana....

No comments:

Post a Comment