BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, June 8, 2011

tengah thinking...........

i was thinking.. aku ni nk balek ke tidak.. nak balek rasa serba salah, x balek pown rsa serba salah... nk balik kna tinggal ayah sensowang... kalo balek, hmmm.....
Tiba2 mak aku suwuh aku masak nasi, so sbg anak yang sentiasa mencari keredhaan Allah, aku pown ikutlah apa yang mak aku suwuh.. tengah2 aku dok pikiaq, masa nk tarok beras tu, tetiba ja aku TERbubuh dalam kettle...emmm what do we calll that in Malay ah... ah sorilah i duduk dkt U.S sebulan tau! aku pown apalagi menjeritlah.. nasib baek x masak lagi air tu kalo x haih.. nasi sudah menjadi bubur.. suka x suka... timah... musti 8 owang jugak!
tapi aku skang ni ada kat kampong dah pown..... saja ja nk cakap lebih.. ayah aku ni... aku nk teman dia.. dia pulak yg beria suwuh aku balek kampong.... aku ni ingat nk tengok citer SERU .. tengoklah dulu..kalo aku rajin aku bukaklah....
Owng kata kalo tipu mak bapak... pandai2lah samung

No comments:

Post a Comment