BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, June 23, 2011

abis sudah

Firstly.. aku nk ucap.. selamat beribadah kepada timah and famili yng nak gi buat umrah.. semoga tengang  buat umrah kat sana.....amin.. doakan kami suma tau...
Tadi skool aku ada buat saringan ...abis sudah.. penat .. biasalah.. tunggu sokan plak next month...
walopown aku x masok apa2 aku penat gak ooo.... penat menjerit...uih jangan wat maen.. cam yang aku ngan hajar kata.. menjerit tu memerlukan TENAGA.. Arini serious aku ckp mmg penat..  suma geng aku sibuk.. yang nk tari tali..yg kna angkat stretcher, yang nk kna bersorak.. aku ngan hajar ja rilax sket.. k lah tu.. sempat gak lah melalak... uih ingat snang ka.. aku pown ada wat keja gak..yng nk pegang beg, yang nk tolong sorak.. yang nangis pown mai cari aku....
tahniah kat Yah sebab dapat perak for lompat tinggi,... k lah tu.. athira ngan leen pown okay gak...
Baloila...tahniah gak kt timah ngan fatin.. kalo x dak both of you.. memang terkangkangla bebudak tu...... Orangkata... buat sesuatu dgn usah sendiri... x leh bergabtung sangat kat orang......

No comments:

Post a Comment