BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, June 22, 2011

Fuh, lma giler aku x update..last time aku update pown 2 weeks ago kot.. entah x ingat aku.. x de maknanya aku nk kena buka n check balek kalendar tu.. hemm.. nk citer apa ya..
Well kalo kat convent skang ni memang panas.. macam2 story, macam versi aku dengar.. xpa.. aku ni positif. uih kna amik tau suma2 tu.. Bahaya2..... kalo nk story memang panjang, so aku amik action.. SENYAP je lah.. x mau kecoh...
hmm. apalagi ek, ha.. sok skolah aku ada saringan... adoi,  walo pown aku x masok in any acara taon n.. aku still ada acara aku sendiri tau.... eh musti2 kna ada.. a.k.u masok cheerleadersss. penat menjerit ja...eh aku mestilah kna masok apa2.. x kan nk just senyap.. uih. xbleh2...
apa lagi, ha.. ahad lepas skolah aku ada buat hari koperasi, so sbg plajar form 4.. kmi ni kna menjual.. so,
bincang punya bincang.. last2 suma pakat2 stuju nk jual bookmark ngan bracelet.. nk kata laku okey gak la.. memangla makan masa berhari-hari, tapi abih gak.. so, bila buat menda2 alah ni... mau x mau for sure.. musti ada masalah lagi..eh ada... biasalah... pun malas nk cita.. panjang sangat.. sok2lah kalo aku rajin.. ha, aku post...
Ish dah kot.. rasa cam panjang smacam aja gaya  penulisan aku ni.. over smacam ja...aku ni bukan bleh.. kalo x post lama sket ja t.. ha tangan ni rsa menggeletar ja... sok2 aku sambung lagi la...
pepatah ada kat.. perigi jangan cari timba.. so kalo orang DAH TAK MAU dkt AWAK, x payahla dok terhegeh2 lagi... x malu ka.. sampai nk kna tulis, dagang crita kat orang laen..

No comments:

Post a Comment