BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, December 31, 2011

HePi NeW YeAr....

Babai 2011
tahun 2011= aku masuk dalam bilik muzik yg juga nama 'komersialnya' 4 Harmoni.. melangkah punya melangkah dalam bilik.. hmm.. gelap tu, berebut punya berebut, dapat duduk dekat tingkap.. sebelah timah.. tapi tempat aku standard lagi, x duduk bawah suis, kalo kna shock, nk lari senang!! duduk belakng athira n najah, depan nadi... haih. setahun dah.. dalam hidup aku pun yang tak pernah2 pi cameron higland pown, Alhamdulillah, sampai pown aku kat sana, tahun ni pown merupakan hari raya aidilfitri yang termeriah.. semua famili, kazen berkumpul kat rumah aku, sampai bantal pown kna share..x pa2... tahun yang penuh gaduh2 manja.. tahun yang mana aku punya geng dah kukuh...geng GB.. gogo...tahun ni juga aku sweet16, haha.. bnyak lagi stori mori, tapi kalo nk cerita pasal pergolakan negara luar, perkahwinan prince william sgala, hmm.. x tutup bukula aku punya blog ni. .. tahun yang wau.. aku suka...

ni x cukup orang ni..

salam 2012
tahun 2012= selamat sejahtera tahun baru, semoga kau sesejahtera yang diminta..tahun 2012 ni aku x tahunk jadi apa, sebab x masuk plus lalui lagi tahun ni... tahun keramat ni, dah macam2 dah aku dengaq pasai tarikh ni.. ntah , no comment, yang penting tahun ni antara tahun penting dalam hidup aku, sebab tahun ni aku nak ambik SPM.. Woo.. kejang, ketaq, shake2, takot.. macam2 lagila.. xpa.. ada famili aku, ada lah elok result aku.. insyaAllah..


jommm... kamon2.. tahun baru 2012!!



No comments:

Post a Comment