BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, January 5, 2012

5 harmoni this year!

Ah.. how wonderful it is and how awful it is when you love someone but... haih.. so sad la my stori .. dun want to share la.. leen.. its a 'no ending' story actually, so next time la yer..
Ah ya, this year aku duduk dengan timah.. again n agian.. sampai bila2 pown aku dengan dya x kan boleh pisah.. dah 5 tahun dah pown.. too long.. stori dya aku pegang, stori aku pown dya pegang.. fair..
Pastu this year pown rasa cam pakat2 nk kena tukaq tempat la coz satu geng duduk dekat satu baris yg sama.. aku tengok ticer2 pown asyik dok qeling2 ja.. macam mata athira.. haha..ok
yang aku x puas hatinya.. skarang baru first week aku skolah, tapi hari sabtu dah ada perjumpaan. Aku nk kena balik pukul 3 pulak tu.. penat tau dak.. lepas tu next  week pulak ada pra exam.. tgok tu.. aku ni baru ja nak rasa kenikmatan, kebahagiaan masa senior year ni.. (sigh2)


i want to cry.. waaaaaaaaaaaaa.. so tired....

No comments:

Post a Comment