BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, December 18, 2011

ombak rindu won the battlezz..

Guess what, aku dah tgok pown ombak rindu tu.. nk kata x best pun.. x jugak.. oklah, but still x leh lawan ngan nur kasih the movie.. tapi, ni just pendapat aku ja.. sorilah, kalo pakat2 x leh trima aku punya opinion ni.. tapi, yg x leh blah tu.. movie baru start 12 minit awal.. alah part izzah tu kna jual... minah sbelah aku ni, dah sok sek2.. nangih plak dah... tu x kira yg blakang aku tu.. dok mngilai, cam tgok cita juon ja.. mcm x btoi.. pning kpala otak aku,,
Yang aku geram kat org blakang tu, dahla hang x hormat orang skeliling, pastu, hang dok maki2, guna kata2 yg kesat..OMG.. tolongla.. x tunjuk sifat keperempuanan langsung.. x dak adab sungguh.. kalo prangai cam ni, jgn harap hang nk jadi menantu aku!! buat malu kat orang sekeliling ja... hisy.. tolongla...pastu, bleh plak dya tendang2 kerusi aku ngan orang sebelah, cam nk pnampaq ja aku rasa.. pastu kan, x tau knapa, aku rasa cam ada bnda kna kpala aku.. aku rasa minah tu dah lempar popcorn kat aku dah.. kuaq jaq....ha...
Tu satu, ni yg kat sebelah tadi tu , nangis ja keja dya.. aku tgok x daklah sedih sgt, tapi dya ni cam .. hisy,, macam mana aku nk hayati cita tu???

Apa yg pasti skolah nk start dah!!! Wohhoo..
(mmg x ikhlas)

No comments:

Post a Comment