BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, December 9, 2011

ombak rindu vs breaking dawn..

AKU MEMANG SLOW !!! Org dah brkurun tengok citer nur kasih, aku baru nk layan movie tu.. mcm tu gak bini2 ku gangster, johnny english, shark night.. tu.. saw 1V, lagila.... nk tunggu cd Timmy.. hmm... bersawanglah dvd aku tu.. malam ni pown aku smpat selak paper.. x dak citer best pown...
Cumeen baru sampai, kmarin baru balik Penang.. sok knduri, Hana x dak dak kat rumah, tringin makan ikan bakar kat Tanjung Dawai, nk makn ais kacang kat Pantai Merdeka.. nk tengok wayang, buat homework. main game cooking acedemy, etc... ANTARA.. aktivity harian aku slama 2, 3 hari ni...
Kmarin aku pegi Penang.. tgok orang balik Mekah, buat haji... dapatla.. mrasa makan kacang, kurma, air zam-zam n dapatla oleh2 dari mekah.. sejadah, perfume, rantai, tasbih... okeylah tu...
kbye...

No comments:

Post a Comment