BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, December 27, 2011

aku digulingkan!!!

Cis.... x guna sungguh... dulu aku mampu bermegah sebab dapat pegang jawatan minah marker plus penolong ketua tingkatan.. tapi selepas berlakunya revolusi di  tanah arab.. dengan2 aku skali digulingkan..
actually, tadi convent ada buat pemilihan ajk untuk next year-2012.. so ketua kelas ,penolong, setiausaha,, semua2 tu.. dah lepas.. tiba2 cikgu kata 'ok, skarang ni kta nk lantik ketua kebersihan, so cari yg garang2 sket'..cis.. masa tu aku tgh smbang ngan timah.. (alah, gurls punya stori waktu cuti)  tetiba ja, aku dengaq semua pakat2 sebut husna,husna.. pastu nama aku naik kat board depan tu..dahla x dak namacalon lain.. khianat la tu2.. ish2..
garang2 cari aku.. tgokla.. lpas ni x dak mknanya MPSPK nk mai convent coz after this.. suma kerja2 kbersihan aku suruh budak2 aku buat.. padan muka!!

orang x nak kat kita, x payahla nk tergedik-gedik sebut nama dia.. malu tau sebagai orang perempuan ni..

No comments:

Post a Comment