BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, August 18, 2011

solat terawih...

Finally i manage to  finish my 20 rakaat solat terawih.. kalo x, tadi aku dah rancang ngan adik aku nk solat 8 ja plus ngan witir.. tapi aku tengok hujan lebat bukan main.. cam x restu ja aku nk balik awal.. so aku pown.. sambunglah sampai 20 termasok ngan witir skali.. haih.. bestlah.. lama aku x gi masjid.. last time awal tahon kot.. entah aku pown x ingat...
Lamanya aku x post.. sejak akhir2 ni.. aku rasa malaslah nk post..rasa tangan ni dah x semacho dulu.. dulu steady ja buka blog.. skang ni nk tekan blogger nk isi password dah rasa x larat.. semput smacam ja..
Result.. ujian ogos.. haih... okeyla result aku.. stakat ni x dak yang fail lagila. ALHAMDULILLAH.. yang aku x puas ati tu.. knapa cikgu bio x mau trima 2n and n aku!!!! tak buleh jadi ni.. esok tengoklah.. waktu laki dya pi solat Jumaat.. aku ceroboh umah dia.. pi mintak markah lebih sket.. eei , x puas ati ...
Sedar x sedar dah 18 ari kita puasa.. kjap ja.. masa awal2 start  posa, aku baru exam.. abih exam.. sempat pegi terawih kejap.. tup2 dah nk raya.. haih.. cepat sungguh masa berlalu...
Teringat masa hujung2 bulan  Julai.. alah masa Convent meriah dalam 2,3 ari tu... sir aku cuma nk jaga pintu ja.. x lebih dan x kurang.. ha tengok sir aku.. brani ja dia..  hish, toksahla dok marah kat sir aku.. he's right.. betoila dia jaga pintu, kot2lah satgi kucing nk masok ka ayam ka.. kan............

No comments:

Post a Comment