BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, August 25, 2011

jumaat, sabtu.. jumpa balik ahad next week..

Yeyeh,arini ari Jumaat, that's meann, that's mean aku dah start cui.. yes....... finally...memandangkan kita dah nk raya, plus arini plak cuti, sok pepagi lagi aku ngan adik aku kna kerah bangun awal, sebab mak aku kata' wahai ank-anakku, rumah kita perlukan perubaha' , pastu dia pown tersenyum sendirian.. haih, aku x tau la knapa ngan mak aku ni.. x palah, kita let it go topic tu.. pastu start kul 9 pagi tadi,  kami satu rumah dah tukar langsir, kemas bukau, lap tingkap, sapu sampah, etc.... fuh... tangan aku ni dah x jadi cam tangan anak dara lagi dah.....

Ayah aku kata malam ni, insyaALLAH dia nk bawak aku ngan ira pi Sp walk.. aaa x sabar, nk survey tudung.. tengoklah dulu...well, bagi orang yang x pnah pi cam aku ni... mustilah ketaq kaki nk pi... aa...can't wait2..
kita smbung yang kmarin tu nak??

please make a one line..
oh, we've been waiting here for a long time!!!

garang betoi muka kakak tu, so it is not my fault, kalo aku x boleh cakap dpan dia...
aaa,, malu..



No comments:

Post a Comment