BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, August 25, 2011

freaky monday..

eww... dalam satu minggu of courselah kita ada 7 ari, but dalam seminggu tu, ari palinga aku ngan tima x suka, ari snin... myusah, mngada buat aku marah ja...x pa2 kita proceed..

haih, lamanya aku x buka.. dah dekat seminggu dah, kan aku dah kata, tangan aku smakin liat skang ni.. dah ngada2, asyik nk tengok cd ja skang ni.. kesian blog aku berhabuk ja dia.. ni satu lagi ni, sebab natalya punya pasallah ni.. nangis2 suwuh aku update, aku dah kata, sok aku update, x, dya x maupcaya, nangis, nangis and terus nangis sampai demam mak dia kat.. sedih aku dengar..x p2.. kita skip yang tu.. kalo nk cita persiapan raya, sok2 je lah ye.. lambat lagi ni..

Ya, aku ada nk story pasai sorang new student kat klas aku ni.. Actually, aku memang knal budak ni,dia ex student masa aku standard 3 x silap aku la.. aku kesian sungguh kat minah ni.. macam2 bala dah yang dya kna bersaksikan aku ngan geng2 aku.. ksian dya... tengok aritu masa pmbelajaran pertama, awal2 lagi , dya dah kna berdiri kat luar,Ya ALLAH, teacher, dia tu baru ja sampai, mana nk ada buku comprehension.. satubala dah.. lepas tu aritu waktu physics, jalan elok ja dok mnyembang ngan fatini, dah kna panggil ngan Sir Wan, dapat plak surat cinta merah.. siap kna isi nama, kesalahan lagi.. haih.. kesian dya.. musti ingat 'masa aku kat kj, x dak pown jadi menda pelik2 ni kat aku'.. sedih aku tengok dia. Ish minah tu, dalam klas senyap sungguh, kalo aku x panggil Malinie, x angkat muka la dya ...

Ni camna ni... raya kat umah aku this year, takot la...aku dengar pak long aku nk balik, dya nk bawak bini baru dia.. oh my god.. no, no... x bleh jadi ni.. aku kna cari bantai, tumpang tido' umah fatini ka jawabnya... aku dah dapat suma result. ok, la.. xdaklah terok sangat, x daklah ok sangat.. tenfgah2 garisan khatulistiwa la..  finally, abih pown aku tengok my girl, skang ni nk khatam cita boys over flower plak.. adoi... aku ni tamak ka, knapa suma orang kata aku tama, katanya, 'hang ni, nvel pown x abih baca lagi, dah kalo nk pinjam cd orang.. tu cd athira pown x abih lagi...' biarlah.. malam ni, ramadhan teakhir last episode, uih, musti tengok ni.

Dik nk pePsi ka coke?
hah??
adik nk pepsi ka coke?
hah??
pepsi k..
ha.ha.ha..(angguk ja)
                      Cis buat malu kaum pompuan ja minah tu..
 SOK AKU SAMBUNG..


No comments:

Post a Comment