BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, August 13, 2011

baju raya kite.. dua pasang je...

Baju aku dah smpai..so skang ni cuma tunggu nk pakai ja.. baru ja basuh coz my mum kata kta knalah selawatdulu sbelum nk start pakai baju tu.. cm biasa .. ambil keberkatan orang kata...

Kmarin aku tidur lewat sket.. kul 2.. masa tu ayah aku x balik lagi.. lpas balik terawih ja.. area2 kul 11 cam tu , dia trus keluar jumpa kawan dia.. pastu yang aku ni  kes tidoq lewat sbab dengar lagu.. eh malam2 cuti, lagu2 best pulak eh.. pastu dalm kul 2 tu dia balik.. kesian .. ketuk pintu punya lama.. dkat2 10 minit gak lah.. x dak orang bukak pown.. last2 dia misscalled aku.. terkezut aku.. dok elok2 dengar lagu, bunyi telefon.. aku pown. pi lah keluar bilik bukak pintu kat dia... nasib bae x hujan.. tudia la..
Tu abih satu cita.. dok sat dalam5,6 minit.. tetiba my dad ketuk pulak pintu bilik aku.. aku ni ingatkan apadia rupa-rupanya.. dia nk aku buat meggi pulak dah.. aku x larat nk berleter kat ayah aku tu.. sayang punya pasal .. pukul 2 pagilah aku buat kat dia.. pastu aku pown masok tidur...

aku rasa.. hmm. entahla.. eei.. aku x suka lah orang berkira dalam hidup..

No comments:

Post a Comment