BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, August 4, 2011

exam augustus punya sudah mali...

Aku suka tengok bebudak puasa..and bla dalam 2,3  minit lagi nk berbuka.. pakat2  beratur tunngu kat depan lauk..  Huda posa.. haha.. tapi dia akan posa sampai kul 12.30 ja..x tahan daulat.. ni suma salah adik fatini.. dia dok goda adik aku ngan menda2 manis... sat2 kalo dia terjumpa huda ka..satgi  "huda, tengok kat tangan kami ni ada coklat"... huda pown ka.. hmmm.. "huda, mai la kita makan dulu.. satgi kita sambungla.."    huda mana tahan.. jangankan huda.. kalo aku pown cam tu... haih.. tapi lepas dia makan.. dia sambung balik posa dia.. sampai maghrib.. okelah tu.. Allah.. budak2..

Memandangkan next week aku nk exam.. so..aku nk off jap.. so kita jumpa balek next thursday... adoi.. lamanya... kalo kita becerita tentang exam.. aku cakap..blah.. x yah bercakap kat blog aku.. nyah kau dari sini...
chemistry.. physic.. hmm suma aku x khatam lagi...xpa.. cuti dua ari..

teringat dulu..masa aku n gang kna serang ngan lanun last year dekat pusat sains negara -Alor Setar.. tudialah yah.. tergedik-gedix nk masok dalam tempat tu.. aku dah kata dah x payah.. sbab aku rasa cam ada bala ja nk kna aritu.. sebab pagi tu bla aku usha kuku aku dia smacam panjan ja.. aku ni kalo nk berinstict kna tengok kuku... last2 .. ngan akulah yang jatuh.. tangan kna pijak..  x leh nyawa.. suma aku.. dgn kuku2 yang panjang tadi pown patah.. haishh.. memang masa tu aku dak tak ingat duniawi..  yang puan latdasss ni pown satu.. bleh plak dia tengkap gmbar.. candid. lagi... cis. kot nk panggil pasukan bomba ka... helpless tau...

ish.. nk pi terawih x malam ni??? mushkil ni..

No comments:

Post a Comment