BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, December 9, 2012

hohahoha..

Assalammualaikum....
Owh, buruk sungguh cara aku gelak tadi...
Kejap2... nak ambik wiper kat dapur sat.. (ek ok ek ok..) tudia.. punya berhabuk dah blog ni... x pa2..
Hmm.. firsly aku nak ucapkan tahniah kepada diri aku sebab dah BERJAYA sudahi SPM dengan jayanya.. ehee.. (control)  *aaaaauuuwwwww* bestnyaa... dah sebelas tahun dah tau aku tunggu saat ni..
blog ni pun dah dekat 3 bulan ka lebih aku x update.. kesian kat dia.. yalah, nak SPM kot.. berani aku bukak.. ayah aku tambat dekat pokok jambu jiran depan tu kang... syok2..
DAN sebab terlalu seronok habis SPM.. aku dah sampai x tahu dah nak buat apa... ni pun aku baru balik dari kanpung... tengok thaqif *alololo*.. comelnya.....
Oh ya,baru2 ni, aku keluar outing dengan GB... awesome...... balik maghrib kot.. ketaq giler kalau2 ayah marah.. nasib baik waktu aku masuk rumah tu, ayah tengah sembahyang, so apa lagi, cepat2 mintak maafla neng oii...
Hmm.. tengok breaking dawn.. PUN awesome...... best kot..memang puas la.. oh Dakota fanning!
Dah la.. masuk kali ni dah 4 kali mak aku panggil makan nasi.. bye.. come here ikan kelo aka bebeh!!!




        p/s athira pi legoland... perghhhh...                                    

No comments:

Post a Comment