BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, September 14, 2012

SPM TRIAL... GOALLLLLLLLLLLLLLL!!!!!!!!!!

Assalammualaikum...
Aku tahu2... tersangat, terlampau ,terlalu ter'''''''''' lah lamanya aku x update my blog.. dah berhabuk dah pun.. even my blog punya password pun aku dah lupa.. x pa..

aku malas nak cerita banyak, just nak update apa yang patut sahaja.. kita ikut sequence k..

1) aku nak ucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI, MAAF ZAHIR DAN BATIN..
    so sorry lambat wish..

2) aku nak bagi tau yang aku baru sahaja habis buat tIral exam for SPM ... perghhhhh.. cantik soalan dia..

3) aku nak ucapkan HAPPY BIRTHDAY dekat Siti Fatimah binti Abd. Ghani.. sweet 17.. semoga panjang      umur murah rezeki...

4) aku nak cakap yang aku dah dapat beberapa result dah.. x payah mention k..

5) just finished reading A WALK TO REMEMBER...

 so far yang tu ja kot yang aku nak bagi tau.. nanti aku update lain k...
 bye Assalammualaikum..








No comments:

Post a Comment