BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, December 17, 2012

SayingGoodbyeToThem...

Assalammualaikum..
We had joy we had fun, we had seasons in the sun... etc...
Haih.. sedih ja aku dengar lagu tu.. actually, i miss acu really so mmuch.. kelmarin adalah last day acu dekat kampung.. so, mak dengan ayah pun ajak balik kampung untuk say hai2 bye2 to them. *sedihnya*. Masa sampai tu, ain terus lari and peluk aku.. dia pun dah tau dia nak balik kl hari tu.. so, petang tu, dia jadi mesra semacam ja, main dengan Huda and Abang Naim..
Lepas tu acu cakap 'kak, acu kesian dekat Naim dengan Huda"
Lepas tu aku cakap la 'kenapa?'
'Tadi, Naim dengan dengan Huda tanya acu, acu boleh dak nak ikut acu balik Kl.. acu rasa sedihla kak' ..
Lepastu aku nak cakap apa lagi.. senyap jelah.. malam tu acu bertolak dari Kl.. aku tengok Huda dah tak senang duduk dah.Gelisah semacam.. yalah, dekat sebulan kot acu ada dekat kampung, ni bila acu nak balik, of courselah rasa gabai bro!
So, lepas ja kami semua salam2 kiss2.. (aku cukup tak boleh tengoklah muka adik aku dua orang tu) kereta pun start bergerak.. lepas ja kereta dah tak nampak,rumah tu nampak sunyi.. semua orang senyap ja..Again, poor my siblings..
Takpa lil' sis and bro, i have a PLAN ! huahuahua!!! ^ ^
Oh ya, esok aku dah nak start my driving class.. bayangkan seminar lapan jam mak limah oiii!! kena bawak 'cekelat' ni! Vroomm2!!
   
auww sorry, gambar 3 tahun lepas kot..

'my' Naim

                                                 
p/s: Next week pergi Kl.. tapi bukan dengan my parents.





No comments:

Post a Comment