BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, December 10, 2012

BOREDOM *sigh*

Assalammualaikum...
Aku bosennnnnnnnnn, aku boringgggggg.....
Haih.. aku dah tak tahu dah nak buat apa lagi dah ... pagi2 bangun pastu mandi.. pastu breakfast.. pastu dia mula la.. kedepan kedapur kedepan kedapur... bukak tv tutup, bukak tutup... sampai dah beku dah kepala otak aku ni ha.. minggu ni pulak x pa la.. acu ada dengan tok ada dekat kampung.. next week, acu dah nak balik KL dah.. adoi.... boringnya... novel kat rumah aku ni pun, dah sampai tak larat nak ulang lagi dah..
dah la semua orang dah bercuti, aku ja yang tak berjalan lagi...' bosenn banget sih' bak kata bibik athira..

Takpa la.. nasib baIk ayah sekarang ni suruh aku check resort kat internet.. *wee* nak berjalan lah tu... x sabarnya.. tapi, payah la nak arrange... sebab next week naim sekolah pulak dah.. one whole week pulak tu.. tengok tu... memerap lagi dalam rumah.. orang lain, dah sampai dah legoland, singapura, kl... aku ni...
Oh ya fatini dah kerja,dekat sebuah buti baju .. ok lah tu.. ish, aku ni tak tahula nak kerja ka x.. sebenarnya aku. aku.aku takuuuttt.. aku tak tahu kenapa...tengoklah dulu...
Payah, aku isi masa lapang aku depan makan kenduri.. tu kat meja kopi  tu, berlambak2 kad kenduri... musim2...




                    p/s: esok nak balik rumah toknakpanjat pokok!!! aiyyyaiyaa...        


No comments:

Post a Comment