BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, March 11, 2011

Tok suko2

Ish, sengal sungguh sekor budok kot skulo aku ni, ngado, menyampah aku... setiap ari musti aku kna dgar dia mgumpat... dgn dia, ngan aku2 dpt dosa.. ksian kwan aku yg sowang lagi tu....straight kna kt dia....
aku nmakan yg JAHAT tu ayam, yg kwn aku tu plak ulat, yalah nk kta baek, xdelah baik mana pown, sama ja cm aku.....gelong cmna tah..
Hai, aku x tau knapa si ayam ni perangai dia cm tu... dengki smacam... dia ni lagi satu, kalo x suko dkt seseorang, dia mesti cta kat kengkawan dia punya..... last2 satu skolah mesti tau cta ni, dri f1 smpai f5 bleh tau cta ni.... kesian kwan aku yg si ulat tu.... bukan nk kata, tpi aku rasa nilah first time aku nmpak ngan mata kpala ak seniri  seseorang ni busuk hati... punya mengutuk, mlahirkan KETIDAKPUASAN hati, sampai tersembur2 rojak yang pnuh kat mulut tu... bkan nk kata tpi , ishhhh...
Ayam ni sok2, for sure bla msok universiti,dia mesti jenis orang yag payah nk dapat kawan....yalah tengok prangai dia ja, kepoh smacam,kaki mengutuk...Aku taulah sbab dh 4 taon aku kwn dngan ayam ni....orang pown x mau.. cuma aku ni ja yg rela... sbab aku ni...ehem2.. CNN klas..

No comments:

Post a Comment