BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, March 10, 2011

cuti sulah stat....

Yeah... cuti penggal pertama 2011 dh stat... dgn bermulanya cuti ni, homework aku pown berjalan.... aku ni baru ja nk mrasa nk cuti... tapi, cm yg aku penah cakap sbelum2 ni... cikgu ni cm dengki ja... straight nk bgi keja, kadang2 bla seminggu nk cuti mesti rsa pnat, yalah nk kna lawan and bangkang ckp cikgu jgn bgi homework, TAPI, kmi as a student x penah2 nk menang....sedih... lagi kitorang ckp jangan, lagi kna ganda keja... pastu bla Ahad bukak skolah ni dh kna antar, n time2 tu lah cikgu rajin nk check n semak homework..... ish, x suko2...
Athira, best la cuti ni nk gi Singapore ngan Fatin.. hmm, best2. Universal studio lagi tu....

Yeah, cuti bulan Mei plak, aku nk gi MPO, can't wait2.... gi sana ngan budk2 muzik.. baru ja tulis nma dlm borang pengesahan yesterday.... best.. can't wait2... cuti2 ni musti kenduri bnyak pnya... msa cuti nilah aku nk rehat dri kawat, dari homework, dari ckgu...dri cakap... sjarah, maths mode, add maths, chemistry......... oral lgi n lisan ..... adoi, x cri lagi....

 So fatimah, kalo u baca, Rabu ni confirm gi... tanya ur mom dulu.. pastu  gitau Dee, Hajar ngan  Yah... can't wait2

No comments:

Post a Comment