BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, March 3, 2011

sempat lagi tu...

AKU!!!!!!! lusa aku ada exam kt skool.. tapi aku hish... aku still mnyempat lagi sentuh keyboard ni...
otak aku jam.... rasa cam nk mkan ngan roti gardenier jer... mlm ni saja  aku smpat sentuh adddddd math, maths mode, chemisty sket, sjarah sket.... sok... agama,physic x baca lagi... ADOII.....
letih.. mngantuk... x yah cta la... abih exam.. oral, lisan ,kawat lagi... kerjaya aku as a student memang sebok... cmna ngan exam sok ni... yg cikgu pown satu.. knapa nk kna buat ari sabtu... hish,,, slalu buat aku saket perut, skolah ni...

Ha..... tadi budak mana tah.. cinta x dibalas kot, tetiba ja baling batu besar penumbuk at aku.. SAKET.. x yah cakap aa.. lbm tgn aku ni.. Fatini, cazen aku lagi best.. kna kt kpala li.. cantek..... sok aku nk cakap dkt Yah... ish!!!! Insane punya budak....nasib baek famili dia ada kt situ, kalo x... dh lama tangan aku naik... apa ko ingat ko umur 4,5 thn aku ksian kat ko... tolong sket.. sok2 kalo aku jumpa budak tu.. tahulah aku nk buat apa.. Biar dia tahu power bdak klas 4 HARMONI....

No comments:

Post a Comment