BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, March 7, 2011

finally

akhirnyaa.... after 2 weeks aku x bkak komputa.. finally... muahhahaha.... aku sentuh pown qwertyiup aku ni..eei sukanya2.. exam pown baru ja abih.... entah apa yg aku jwab pown  aku seniri pown x tau... tpi InsyaAllah.. boleh..      kot      exam dh abih.. oral plak.. english,bm.. homework yg aku tangguhkan dulu.. sbab nk buat revision.. pown x siap lagi... x pa mlm ni ada msa kot.. add maths aku jawap apa ntah... chemistry  lagila, molecule,neutron...... tadi physic..precision la... dh la tunda exam,, sbab x de electric.. glap smacam ja klas aku..hish buat malu ja... sjarah, sivik , bio hmm okey la....
next week cuti... yey acu balik... aku tau nk buat pa bla dia balik....
   next week aku nk kerah timah, hajar, najah, athirah , leen suma posa.. x kira2... kalo aku kna buat, suma pown kna ikut, teman !!!

No comments:

Post a Comment