BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, January 9, 2013

Nak ambil lesen ni!!!!

Assalammualaikum..
Hai... hari ni kita post tentang lesen kereta okay..
Habis ja SPM, ayah suruh aku ambil lesen.. not only car license, but also motorrrr.. vroommm... Nasib aku baik sebab aku ambik driving license ni, pakai ejen.. kalau tau.. mabuk jugakla.. nak terkejar-kejar sendiri. Susah jugak ek, aku tengok orang yang tak pakai ejen memandu ni.. contohnya Atieya, my girl. eh, dia pakai sendiri tau.. terus daftar dekat kelas memandu tu dengan mak dia.. Lepas tu bila dah habis ja kelas(ceramah) kena buat latihan pulak.. Yang kesiannya, dia cuma boleh buat latihan dekat lebih dua minggu lepas ceramah.. lama kot.. Olain, lepas habis ja ceramah tu, then you akan dpat lesen L seminggu lepas tu.. lepas dapat ja lesen L, you memang dah boleh start kelas lapan jam dah.. tengok kita boleh *sep* masa.. kan...

Okay, masa ceramah memang boring sangat kot..* diakui oleh Athira*.. boleh terlena aku macam ni.. Nasib baik waktu ceramah yang kereta tu ada Atieya, dia menguap pastu dia 'sigung' aku.. Aku pun bila mata kuyu dok renung Hajar pulak.. letihla.. kadang-kadang aku dengan Hajar selalu cakap, bila nak habis ambik lesen  ni.. Sebulan pulak dah nak kena tunggu.. penat la.. rasa masa banyak terbuang.. kawan-kawan aku yang lain, ada yang dah start keja, yang still bercuti lagi pun ada... bila nak habis ni.. penat tau.. Eh, baru aku perasan, aku daH lupa nak letak p/s untuk entry sebelum-sebelum ni punya la...



p/s: tengah buat video kol dengan najah and timah-11.54 pm




No comments:

Post a Comment