BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, January 2, 2013

Lollel coster...fuyyo..

Assalammualaikum..
Hai!
*pandang dekat tingkap dapur, jeling tingkap depan* Hujan.... lebatnya... sejuknya..eh, kalau boleh tidur ni.. best ni..ready Kedah?? kot2 la banjir..kan.. weee...
Hari ni aku bangun lewat sikit.. dalam pukul sepuluh baru aku start keja rumah.. mula2 sapu sampah, pastu mop lantai..lepas tu, siapkan barang sekolah Huda.. I have to check homework dia!! Adoi... pastu, yang paling superb kena buat air ribena dekat dia... lepas tu kena basuh baju pulak dah.. dahla sejuk,, kecut ni ha tangan-tangan aku ni.. .. dalam pukul satu baru stop.. sekarang ni, tadaa.. tengah blogging...

Memandangkan hari sedang sejuk ni.. so aku pun malas nak tulis, post banyak2.. So, aku tarok gambar ja okay... yang mana?? Alah yang aku bercuti dekat Kl tu.. kejap..
Okay:

aku ingat lagi... masa ni aku baru lepas naik roller coaster... tu yang muka cuak tu!!!

eating teppanyaki... hmm.. i dun like it!, najah.. aku pass dekat hang la..

times square.

apa benda la ni?? order pun, mai hentam ja..

look at that!!! my tudung!!!




No comments:

Post a Comment