BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, January 18, 2013

Aku dapat L!!!!

Assalammualaikum...
Hai..
Okayy, kali ni, aku memang blank! Tak tahu nak post apa .. hmm,kita nak cakap pasal apa ek?
I know! ahaks... kukih kukih......
Haritu ada latihan kereta and motor.. alah, dekat J.V Cergas tu ha.. lepas tu.. aku dengan Hajar pun pergilah.. janji dengan ejen kita orang dalam pukul 4, so kami pun pergi.. Masa sampai ja dekat sana, boleh ka, pak cik Nasir tu just tinggalkan kami dua orang terkontang kanting.. lepas dia, berhenti kereta,dia terus blah..Last2,, aku dengan Hajar pun, *hang tolak aku, aku tolak hg*  berjalan la kami dua orang.. Lepas tu, kami pun pergi la dekat satu stesen a.k.a kaunter, letak ic and lesen L.. Lepas tu, kakak yg handle tu suruh aku ambik topi keledar and kunci..Pastu aku dengan hajar pun start la enjin motor, pastu macam biasala kami buat latihan..2nd round pun still okay,,tapi bila mai 3rd round..masa nak kena start balik enjin motor tu..

Tiba-tiba.. MOTOR AKU BUAT PERANGAI PULAK DAH!!!!! Time2 tu la... Masa tu berpeluh-peluh jangan cakaplah.. yang takutnya, yang panasnya.. Hajar pun tolong2 jugaklah tengok2kan motor aku.. pastu kebetulan ada budak laki ni.. dia ni pun tengah buat training jugak.. pastu dia berhenti sebelah aku.. tgok baikkan... hmmm....... pastu dia pun stop la, dia cakap 'minyak habis kot'.. pastu aku dengan soalan bodohnya boleh pulak tanya, 'macam mana kita nak tau minyak habis ke tak?' Cis, buat malu kaum perempuan ja aku ni.. pastu Hajar pun gelak.. PASTU, aku ingat kan dia nak buat pa ... dia boleh senyum kat aku pastu dia BLAH macam tu ja!! OMG!!!eeeiii!! Tengok tu orang Malaysia la ni? Hebatkan!! tak gentleman langsung.. huh! Pastu, Hajar pun terus pecut motor dia, jadi hero aku la ni.. pastu pakcik yang handle dekatt situ, pun tolong startkan motor aku, nak tau tak, skali start ja, motor terus ja start.. hg ni kan..
Oh, Hajar, you are my hero!!




p/s: aku banyak tulis pastu kan... hehe...



















motor... haish,.... buat malu ja kena gelak..

No comments:

Post a Comment