BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, June 14, 2012

so sorry..

Assalammualaikum...
14 June 2012, Khamis.. dah seminggu dah sekolah buka untuk 2nd semester... (sigh). result pun dah seketul-seketul dah dapat.. x payah stori! no no no..
Ooo yea.. Aku nak stori pasal sorang budak ni.. Tadi, pukul 1.05, aku balik macam biasa ja.. Tapi tengah2 aku jalan, aku TERsepak air kelapa sorang budak ni..................... aku tak sengaja!!!!!! aku betul2 tak sengaja.. OMG.. aku x nampak budak tu and and and air dia.. tumpah... keluar buah2 kelapa tu... tapi aku betul2 x nampak.. then suddenly aku tersepak.. muka budak tu.... hisy, paling buat aku x leh blah.. sedih gla.. tunduk ja dya.. YA ALLAH. aku pun dengan gelabahnya ganti balik la duit budak tu, suruh dia beli yang baru punya.. tapi still aku rasa bersalah.. masa my dad ambil n aku masuk kereta, aku .... ish.. bersalah giler kot!!


BOY, I AM SO SO REALLY SORRY..



No comments:

Post a Comment