BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, January 19, 2012

360 degree, changes everything...

kadangkala, kebersihan tu penting dalam hidup kita, tapi..kalau dah TERlalu bersih pown x boleh pakai jugak.. buat orang menyampah.. sampaikan x boleh nk buat apa2 keja langsung.. nk sentuh tong sampah pown jijik.. My God! pleasela.. orang lain pown bersih gak, tapi x adalah macam awak.. tangan baru pegang TONG sampah, dah kna lumur sanitizer satu badan dah.. haih.. critical sungguh..

entahla..kadang2, aku x tau apa masalah perempuan tu sebenarnya.. dya ni nak apa? nak sapa  sebenarnya??  x reti nk appreciate satu2 benda tu sungguh.. no choice??

aku nk ambik exam this year, so aku nk jaga hubungan dengan orang ramai.. x mau cari pasai lagi... n u all pown sama.. so fair! mana2 hubungan aku yang x baik, x elok tu.. sorilah.. aku nk mntak maafla..kita besties2 balikla ye.. haha..

pembaharuan dalam sekolah aku memang terbaek!!!   360 degree bertukarrr..... 
   hisy..
 
wish it one day...
                       

No comments:

Post a Comment