BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, November 25, 2011

homework masa cuti... memang syok...

arini. kiranya genap seminggu aku cuti untuk semester akhir skolah...wau.... cepatnya.. rasanya baru ja aku makan kokocrunch ari selasa aritu.. woooo
homework!!!! Astaqfirullahhalazim.. cikgu2 ni dengki sangat ka, student dapat cuti, depa x dapat.. nk killing2 manja ngan aku ka??? banyaknya... waduh, cangan cakapla... setiap subject kot ada.....aku satu apa pown x siap lagi.. harap agama ja aku siap dah.. tu pown.. adoi.. naik lekang ibu jari kaki aku ni dok mmbuat nya...pnat.. x usah ditanyala..kuku ni.. dari putih suci.. dah btukaq warna biru dah.. sbabbb........ kna pen....
sok knduri.. x pi.. orang kata apa plak.. sbab blakang umah ja.. pilah,. tunjuk2 muka....

cepat ikut kami nyanyi....
dalam pesta muda-mudi...
hahaha...

No comments:

Post a Comment