BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, November 4, 2011

class party beb!!

Aritu rabu, 2nd of November.. aku punya klass 4 Harmoni ada buat klass party.. haih.. ntah nk kata best, x sangat nk kata x best pown x jugak... bolehler.... mungkin aku still x ngam ngan bebudak tu kot.. eh tak.. ahhhh entahla..
Tapi, mungkin another factor yang spoilt aritu, maybe sebab pagi tu kitorang kna paksa buat mnda bengong kot.. so, sorry.. aku memang x seberapa enjoy sangat..ntahla..
tgoklah, pepagi buta lagi aku dah kna angkut tong cat dari stor skolah sampaila kelas.. apa ingat dekat ka??
boleh lagi.. pastu DIA suruh satu kelas mengecat plak dah.. dia duduk kjap, pastu dya blah.. apa yang dya cakap.. ikut creativity kaka la.. ah sudah.. bila banyak2, tangan bukan x tau.. kpala otak pown bila banyak2.. dya, jadi nk bgadohla.. dahla, aku mlas la nk kmen banyak2.. untuk 2 hari bahagia aku tu..



pastu petang baru start klass party..  petang tu kami makan nasi tomato.. pakcik yah yang handle benda2 makan pown aku start lambat.. nk kna bagi dkt para2 guru.. pukul brapa baru aku makan.. 


nilah sbahagian dari klas aku.. muka2 bahagia kan..

time to eat girls..

abih boring la ni..

balik tu aku trus mandi smayang.. tidoq.. memang x ingat apa dah.. letih untuk hardworking pagitu.. kbye..

No comments:

Post a Comment