BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, September 10, 2011

jamuan hari raya di our skool...

Pliks ja EnGlish aku tu.. biar2... tadi Convent ada buat sambutan hari raya, so adalah sket makan2.. nk kata sket, hmmm x bleh.. grand gaklah.. so suma ahli GB ditugaskan buat krja n bkerjasam untuk sara diri tadi... Yah ditugaskan cari port, Hajar and Atieya kmas makanan, Aida n Sekar ready beratur, Fatin amik air... ehem, aku.. alah... letak pungkoq ja.. mengarah.. apa susah..berbalik kpada tujuan tangan kita dicipta.. bukan kah untuh mem'point' sesuatu????? kan...
Kebetulan Timah ngan Fatin pown bawak tikar.. wahhh.. manyak bagos... plus kami punya port plak, di tengah2 laluan perdagangan,yalah, org dok ulang alik nk gi toilet.. ramai apa!!

Akey.. beres suma tu.. pakat2 bukak makanan masing2.. memula aku x expect makanan sebanyak tu.. sebab aku tengok, suma orang pakat2 bawak beg kecik, kempis ja.. tengok yah,, bawak sudu, garfu n cawan dia.. aku pown lbih kurang gaklah, cuma, aku update sket..
Tapi bila mai masanya Leen ngan Atieya bukak makanan.. SUBHANALLAH... banyaknya makan jgn ckplah.... Najah tu dok standby dah, walopown dia dok  tgh pegang mike masa tu... yang ada kek, yang aggur segugus(3,4 gugus sbenarnya...) pastu ada 2,3 jenis keropok, muffin,  cheese blueberry tat, kuih raya jgn cakaplah, 3,4 bekas, banyak bukan main, coklat, air coke,ribena, orange,hmm.. apa lagi, ahhh kira penuhlah orang kata...tu x kira lagi dgan makanan skolah.. laksa, nasi himpit, kuah kacang, bihun goreng, puding, karipap, kek lagi.. ktupat and rendang of course lah.. makan sungguh kami suma ni..
haih. best2.. and please janganlah ngada2 sangat .. makan jelah.... rezeki... jap, sini aku kasi bukti sket..







                                      ni makanan baru bukak sket... x masuk time melampau lagi...

No comments:

Post a Comment