BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, September 8, 2011

dah lama aku sabar!!!

Lama sangat dah aku sabar.. aku ja dok still cover , janganlah meletup.. tapi sebab ingat kawan, aku tahan.. aku x au pasal menda2 ni kengkadang yang buat suma jadi rosak.. ni stail orang yang memang x leh buat kawan ni payah.. aku........fuhhhhhhhhh.. rilex...
Lamanya aku x post.. well2.. ayat yang dah memang basi bagi Timah..
Last week kita raya kan... soli2.. lupa nk post.. lagipown aku memang sibuk this raya..almaklumlah sebagai tuan rumah, sibuknya x terkata sampai basah baju aku..

Oh ..yaya.. mai nk citer sket pasal raya.. aritu last day kita posa.. aku ditugaskan goreng kacang untuk nk buat kuah kacang nk makan sok raya.. k xpa.. pastu goreng punya goreng, tetiba mak umi aku tu kata nk try goreng, serious aku cakap memang aku x caya yang dia bleh goreng ke x.. dok kjap dalam 2,3 minit tetiba aku pusing kat dapur tengok dia lesap.. xpalah.. tetiba ja amak aku mnjerit pastu satu rumah dengar aku kna tuduh bagi KACANG HANGITTT... eei.. geramnya aku... haih.. hidup2.. dahla gelak macam miah oh miah..

aku rimas sungguhla.. ketih pown ada...pnat.. mngeluh sungguh sminggu ni.. capek2..

No comments:

Post a Comment