BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, May 31, 2011

Cis, x guna....

Hmmm.... aku ni baru ja balek dari KL.. actually bukan baru la ..  ari Ahad lpas... nk kata best.. hmmm bolehla.. yang x bestnya...haih...
Aritu sabtu ,skolah aku g muzium negara... kebetulan pulak ada pertunjukan a.k.a pameran orang asli... nk kata best pown..k la.. steady ja.. nk jadi cita.... masa aku n the gang jadi penonton.. tetiba ja orang asli mana tah sesat duduk sebelah aku. aku ni... apalagi,, dh la masa tu aku tengah khusyuk... maunya aku x menjerit.. Cis buat malu aku ja.. Athira la. Menjerit lebih... Suma orang tengok.. takder la kalo muka segak x pa ni.. sejibi cam katoon pulu2 dalam upin ipin... YaAllah.. terkejutnya bukan main... menggeletar satu body aku.Cis.. dasar orang asli. Tapikan last2 kantoi gak.. bukan orang asli pown.. tah camna tah.. tengah2 dok buat persembahan tetiba ja phone dia bunyi.. heheleh.. owang kl rupanya... cis x guna.. macm 2 lah yang jadi.. tapi yg peliknya yg jadi tu cuma dekat aku.yah, timah, athira, najah n hajar pown bleh la... alah macam dkt chicken rice shop tu.. ehem.. tobat aku x citer ... buat malu ja....
satu lgi masa kitorang makan dkt sg buluh... bising ja org tua tu.. apa ingat aku mkn x bayar ka.. gitau mak aku... banyak lagi ni sok sambungla...
Aku ingat sok nak tengok pirates....
Islam mengharamkan umatnya melanggar fitrah yang telah ditetapkan.. sendiri mau ingat.. ingat sket tinggi rendah langit bumi!!!!Kalo Allah nk buat skarang pown dia mampu....

                       
                                           

No comments:

Post a Comment