BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, May 23, 2011

Aku bebashhh...

Muahhaahahaha.. akhirnya aku bebas daripada exam.. abih dah exam aku.... x kali ni betul2 nya... memang whole paper abis.. ehem.. kecuali pjk.. alah.. yg tu .. nanti kta fikir laen.. Ya Allah x saangka aku.. sumanya dah berakhir.... kejap ja masa berlalu.. pejam celik-pejam celik abih dah.. kalo tanam pokok bunga pown dah keluar bunga...

Kelmarin aku ada gi kenduri.. alah kenduri adik beradik gak lah.. apa yang lawaknya... masa pengantin turun kereta, dia terus tinggal pengantin perempuan ,terus pi duduk atas kerusi di meja makan pengantin.. YaALLAH, dia ni buat malu keluarga ja... lapar sangat ka???? yang si pengantin perempuan ni pown pi lah jalan sowang2 pi dkt laki dia... sebagai orang penting dlm majlis tu.. ayah aku cita la,.. yg tadi tu satu hal,, satu lagi... kebetulan kenduri kedua-dua belah pihak dijalnkan serentak, so masa si pengantin lelaki ni pergi kenduri  rumah pengantin perempuan,.. pulak dah, tertinggal pulak barang2 hantaran... haih.. apa lah yang kalot sangat ni.. kalot nk kahwin kot...

Yeh2.. sok ada meeting... adalah kpala otak aku ni dok berjalan skang ni...... adooi.. Khamis ni ada sukantara.. tercabut pulak kpala lutut aku ni.. haih.. mengurut lagi..x pa najah kan ada... dia lah yang nk sumbang mata nanti....
Mpo ni cam x best a.. ramai sangat yg x pergi... x dak gossip.... x best... sok aku nk bawa novel pastu baca....Aku x suka bla owang kata aku lembut+lembik... apa ingat lawak sangat ka??? X lawak!!!! LANGSUNG....

AKOOO rimas.... ish best sungguhla exam dh abih...
orang kata kita ni x boleh paksa2 owang,,, nanti....

No comments:

Post a Comment