BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, February 26, 2013

I Have Passed!!!

Assalammualaikum..
Hai..
Tengok tajuk entry kita pasal apa.. pass kan.. *whoopss, bukan soal politik okayy..* Actually, aku dah pass semua lesen.. kereta and motor.. Alhamdulillah.. lega.. Setelah tiga bulan aku ambik drivin' class.. Aku rasa *capek* banget.. Tak suka tau.. Penat, rasa banyak masa aku terbuang.. Lagi satu, aku selalu rasa takut bila mai ja hari latihan.. Sebenarnya, bukan ada apa pun, tapi,,,, entahla.. biarkan-biarkan-biarkan..
Takut tau!!! ha! Masa hari JPJ test tu, Ya Allah, takut sangat.. Tu kira okay lagi, hajar punya takut tu yang sebenarnya meng'khuatirkan' aku.. Seriau aku dengan dengan dia... *wee, satgi dia baca!!*
Okay,okay.. apa yang penting lepas ni, aku dah ada lesen untuk drive.. lega.. satu bala dah habis dah...
Aku nak out la... nak tengok youtube!!!!!!!



athira tengah layan cita ni!!!!!

p/s: nak tukar phone la...


No comments:

Post a Comment