BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, May 29, 2012

SLEEP TOGETHER2!!


Assalammualaikum..
tarik nafas... hhhhhhhhhhhhffffffffuuuuuuuuuuuuhhhhhhhhhhhhhhhhh............
ehem.. dah clear, no dust, no spider and no hmm, m-a-g-g-o-t?? ahh whatever.. biarkan..
lamanya aku x update, well mid year kot, berani aku sentuh komputer.. aku bangun dari meja study nak makan pun, my mum dah terjeling-jeling semacam..uhuu..
Kalau nak cita macam mana aku buat exam hari tu, huh! baik aku tutup blog!!! x usah dibincang di medan ini..

                     

Hmm nak stori apa eh? ah ya, hari tu, last day skolah, convent ada buat tamrin ruhiyah.. qiamullail. best..
syok sangat .. maybe sbab dah last year kan, boleh tidur sama2.. makan, sembahyang dekat surau sekolah.. best sangat.. TAPI.. bila malam tu ka, hmm, memang x syok.. dahla sejuk, tidur pulak dalam keadaan sempit.. kena2 pulak, najah and leen 'panjat' aku.. adoi.. tu belum masuk bunyi katak yang mengaum semalaman. Ya ALLAH!! tolonglah.. banyak sungguh cobaan nak berqiamullail pun.. AND aku rasa aku just tidur setengah jam sahaja malam tu.. tup2.. dengar hajar gerak pi mandi... haih..



Oh ya, izleen pergi AUSTRALIA!!! best kot! tadi dya ada mesej aku,aku pown balas, but wait, aku lupa nak check baki, so, aku pun check baki aku.. fuh.. slamat,, makan satu sen ja..syok2.. dia kata sejuk..



P/S aku x suka dengan orang yang x tahu cite sebenar then sulk!

No comments:

Post a Comment