BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, February 29, 2012

chaiyyo' in 2012!!

lamalamalamalamalamalamalamalamaaaa..... hhhhhhhhh fuuuuuuuuuuuuhhhhhhhhh...  berhabuk sudah blog aku ni.. ish2!!


hmm,nak stori apa eh?? now is already March meh, so 5 bulan lagi untuk trial exam and 8 bulan lagi untuk SPM?? WHAT??  'alah, SPM ja'.. bak kata Hajar.. ish.. dekatnya.. aku ni satu apa lagi tak revise lagi ni.. dah nak kena start dah ni!! seriau2.. kadang2, aku jealous tengok anak2 jiran aku yang baru nk masuk darjah 1,2..rilex ja diorang.. tak payah nak kena cari calculator , tak payah nak 'kalot'2 tekan pie, x payah kalot2 nak kena buat 1119 essay, tak payah susah2 nk kejar cikgu mintak merit, tak payah nak kena buat experiment, tak payah....apa2 ja.. aku tengok elok ja petang2 diorang naik kayuh basikal, sepak bola sampai pecah pasu bunga makaku!!! rilex ja..


Next week, 3,4,5 March, aku ada exam.. uih.. 'ketaq' basah tangan2 ni baru nak tergedik-gedik buat revision... intergration dok kemana lagi, ho chin minh stillkat Vietnam lagi, longitudinal wave,, hah jangan cakaplah dia bercampur  habis dengan hydrochloric acid.. tudia**
So, the moral of the story is aku dah nak kena tutup account blog twitter apa sgala dah..  


ehem.. for this week.. hehe..

         BACABACABACABACABACABACABACABACABACABACABACABACABACA.. fuh

No comments:

Post a Comment