BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, October 24, 2011

uwekk at the cameron highandz..

advance la aku punya cuti2 kali ni, sampai nk trmuntah sgala..k jom, aku stori mori sket..
hari jumaat lepas kul 10 malam, my famili n i except for my dad pegi brcuti di cameron.. nk kata best.. bolehla..
yang aku x puas ati spanjang lawatan tu, masa paling aku x leh blah.. oh ya, aku pi brcuti kali ni dgn bas, rombongan mak aku.... sbab mak aku yang handle lawatan ni, so aku bleh riuh sket.. berbalik kpada tadi,, aku punya bengang kat pak cik drebar tu, jangn cakaplah.. xdakla, kata bas janji amik kul 10 malam kat X, aku pown ngan famili, bukan main kalot lagi.. siap2 angkat  beg suma, btolak pi kat tmpat X ni kul 9.45 malam.. x smpat aku nk tgok pirate bagi abis.. tu satu hal.. yang bengangnya, masa aku smpai, sket punya exited, tetiba ja.. bas tu x sampai lagi... aku steady lagi, sabarkan diri.. alah bas sampai 10, 15 minit lagi kot...

tapi tunggu punya tunggu... pukul 11 dah berlalu.. pukul 11.30 pown dah brlalu.. mk aku pon trus call driver bas tu.. rupa2 nya, dia still kat tmpat Y.. ya Allah, dari tmpat Y nk ke X bukan dkat, adalah dalam setengah jam lagi.. tunggu punya tunggu, lah,ujan plak buat prangai.. time2 tula dia nk turun.. nasib baek x ebat.. ala2 gedik ja.. yang aku risau tu.. aku takot . tunggu lama2,  last2 ayah aku ajak balik... aku seriau yang tula..
duduk kjap dal 10, 15 minit.. tetiba bas sampai..

masa aku naik bas tu, memang aku buat muka bengangla.. muka pak cik bas tu siket pown aku x tgok.. saja aku buat mogok  dgn dia,, pastu, aku kasi jeling sket kat dia.. ha.. dah masa nk amik seat tu.. aku ngan fatini pilih seat blakang ja.. last skali... TETAPI.. on the way masa nk pi blakang tu..  ada duaorang minah ni.. knapa ngan duaorang tu.. x pnah tgok orang ka... agak2 sket nk tgok orang pown.. aku ni dgn usung beg besar, ngan nk pilih tmpat, dok buat pliks pulak duaorang tu..

oh ya, pasal tajuk aku kat atas tu.. aku memang nk trmuntah masa bas turun gunung aritu.. Ya ALLAH, masa tu.. memang aku dok berdoa jangnla nk buat prangai kat atas bas ni.. nnti buat malu ja.. jatuh saham aku.. yang adik aku, si zahirah.. muka dia, wooo memang pucat sangat dah.. risau aku tengok... pastu aku tgok kat tangan dia sampai ada 2 minyak kat tangan .. tu x kira yang kawan dia tolong sapu kat kpala.. ish2.. sadis sungguh...

ni la bas kami.. walopown, x segak.. tapi sampai gak la...

wow, rosess.. suka2..

antara bunga yang paling lama aku berdiri kat situ..

kalolah, ni kalau.. jatu ataas kpala adik aku tu.. syhhh .. balik kedah time2 tu gak..

tea farm... so syok..

sok aku sambung laen.....





No comments:

Post a Comment