BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, April 14, 2011

WAHHHHH...

Fuh, dah seminggu aku x update, ... dapat post ni rasa syok giler.... dapat sentuh..eh2 bukan2 sentuh, tengok skrin komputer pown dah rasa bahagia... best2..
hmm, apa berlaku ya this week???? banyak, forum dah lepas...kna berdirikt luarr klas pown dah kena..(malu aku nk cita) waktu chemistry, baling bola kena dada sir chemistry pown dah... ya... choral speaking skolah johan.. badminton pown go on.. result pown dh sampai kat TELINGA.. aku no9. hmm okay la tu.. sebab pikah suwuh aku taruk nama dia dalam blog aku ni, aku pown bubuh la... dia dapat no8.. cis, gila famossss
aku skang ni memang tengah sibuk dgn anugerah cemerlang punya keja.. tu homework x siap lagi.. saja aku tulis banyak sket... nk lepas gian la konon...
tapi... sok2 kalo aku rajin.. aku post lain...

No comments:

Post a Comment